مسئول حوزه نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: برای کنترل قیمت ها بازرسی و نظارت بر بازار تشدید می شود.

محمد دهقان مسئول حوزه نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: به دنبال ثابت ماندن قیمت کالاها در بازار با وجود کاهش قیمت ارز جهت کنترل و نظارت بیشتر و جلو گیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب برای افزایش غیرمتعارف قیمت تعداد اکیپ های بازرسی را افزایش دادیم.

وی افزود: در قالب این طرح 29 اکیپ بازرسی این سازمان یک روز در هفته بر قیمت کالاها را در بازار نظارت وبازرسی می کنند.

دهقان افزود:در هفته اول اجرای این طرح که در اولین هفته دی ماه به اجرا در آمد و این روند بازرسی که تمام مناطق شهری را تحت پوشش قرار می دهد ادامه خواهد یافت .

وی ادامه داد: در اولین بازرسی انجام شده این طرح تعداد 307واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به تشکیل 66پرونده تخلف گردید.

مسئول نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی عنوان کرد: پرونده های متشکله به ارزش 49میلیون و105هزارو 150 ریال است که جهت رسیدگی به دستگاه های ذیربط ارجاع گردید.

وی اضافه کرد: در307واحد که مورد بازرسی قرار گرفته است 89 نوع مورد تخلف محرز گردید که عمده تخلفات درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور، گران فروشی، کم فروشی و غیره بوده است.

انتهای پیام/ب

افرایش تعداد اکیپ های بازرسی بر بازار ارومیه

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.