عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۸ با حضور جمعی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی لایحه بودجه در کمیسیون آموزشحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار کرد: در این جلسه تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۸ با حضور جمعی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از ایرادات کمیسیون آموزش به تبصره ۱۴ بودجه بود، چرا که از ۱۴۲ هزار میلیارد تومان منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها، تنها ۱۰۰ میلیارد تومان آن برای برق، آب و گاز مدارس پیش‌بینی شده که لازم است این موضوع مورد اصلاح قرار گیرد.

سلیمی تصریح کرد: در تبصره ۱۲ بودجه سال ۹۸ اشکالاتی اساسی وجود دارد چرا که دولت در این تبصره هرگونه استخدام را ممنوع کرده در حالی که ۳۰۰ هزار نفر از معلمان مدارس طی ۳ سال آینده بازنشسته می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش روز سه‌شنبه هفته جاری بودجه را مورد بررسی قرار داده و نظر نهایی خود را در این زمینه ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، بودجه 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار