کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: فعالیت سامانه بارشی از امروز در مناطقی از استان آغاز شده که وزش باد شدید در بیشتر نقاط و به خصوص مناطق باد خیزهمراه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، راضیه پیله وران کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان اظهارداشت: امروز و فردا سرعت وزش باد در مناطقی همچون الیگودرز، نورآباد و دورود بیشتر خواهد بود که مه آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی را به همراه دارد.

وی افزود: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، این سامانه بارشی تا ظهر روز دوشنبه سبب ابرناکی، کاهش دما، مه آلود شدن هوا، بارندگی و نیز دربرخی نقاط گاهی رعد وبرق می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان بیان کرد: بارش‌ها در مناطقی همچون الیگودرز، سپیددشت و شول آباد شدت بیشتری دارد که همراه با این شرایط بارشی در گردنه‌های مناطق سردسیر برف پیش بینی می‌شود.

پیله وران اضافه کرد: طی این مدت در برخی نقاط آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی سطح جاده‌ها و در گردنه‌ها کولاک برف پیش بینی می‌شود از این رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

انتهای پیام/م

وزش باد شدید در بیشتر نقاط لرستان پیش بینی می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.