رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب گفت: یک شکارچی متخلف که اقدام به شکار گراز وحشی در سرپل ذهاب کرده بود با تلاش مأمورین یگان حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب دستگیر و به دام افتاد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شهرام مظفری زاده  رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب  گفت: در پی گزارش واصله از همیاران و دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب مبنی بر شکار گراز توسط یک فرد متخلف در سرپل ذهاب، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با حکم قضایی ورود به منزل متخلف، موفق به کشف و ضبط لاشه 2 رأس گراز وحشی از وی شدند.

وی اظهار داشت: پس از تعیین میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست، فرد متخلف برای طی سایر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب در ادامه افزود: همکاران و مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهیم کرد.

مظفری زاده در پایان ضمن تقدیر از دوستداران و همیاران محیط زیست مبنی بر دغدغه آنان در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن: 08342222600 در میان بگذارند.

انتهای  پیام/ز

 

کشف و ضبط لاشه 2 رأس گراز وحشی

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.