سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی از بررسی بودجه سال ۹۸ با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در نشست امروز صبح خبر داد.

بررسی بودجه ۹۸ در جلسه امروز فراکسیون مستقلات/ تدوین ۵ پیشنهاد فراکسیونی برای ارائه در بودجهمهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست امروز صبح فراکسیون متبوع خود خبر داد.

وی تصریح کرد: در این نشست چند محور به صورت کارشناسی بررسی شد تا فراکسیون مستقلات بتواند برخلاف سال‌های گذشته، امسال به صورت فراکسیونی به ۵ پیشنهاد کلی برای ارائه در صحن علنی برسد.

لاهوتی با اشاره به محور‌های مورد بررسی، بیان کرد: ۱۴ میلیارد دلار ارز یارانه‌ای ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای کالا‌های اساسی قرار داده شده که امروز بررسی کردیم آیا باید این روش را همچنان دنبال کنیم یا آنکه تغییر دهیم، همچنین اگر فروش نفت ما به یک میلیون بشکه در روز رسید چه اقداماتی را باید در سال آینده انجام داد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی تأکید کرد: در جلسه امروز صبح بر روی ایجاد منابع درآمدی جدید هم مباحث کارشناسی انجام شد، زیرا فراکسیون مستقلات می‌خواهد با انجام بررسی‌ها بتواند منابع درآمدی جدیدی را ایجاد کند و همچنین با استفاده از راهکار‌هایی هزینه‌های دولت را در بودجه سال ۹۸ کاهش دهد.

وی گفت: این فراکسیون قرار شد روز سه‌شنبه هم همین جلسه را با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس تکرار کند تا از دل بررسی‌ها به ۵ پیشنهاد کلی برای ارائه برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، بودجه 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار