رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: حمایت از ایده‌های نوین صنعت کشاورزی در اولویت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیل نیکشاد، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل عصر امروز در جلسه نشست با خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از ایده‌های نوین صنعت کشاورزی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی اردبیل است.

وی افزود: ایده‌های نوین و خلاق کشاورزی در حالی مورد حمایت قرار می‌گیرند که نخستین رویداد شتاب در حوزه کشاورزی در اردبیل برگزار می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اذعان کرد: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری اردبیل و سازمان نظام مخندسی کشاورزی در دانشگاه محقق اردبیلی از ۱۹ لغایت ۲۱ دی ماه برگزار خواهد شد.

‌وی بیان کرد: این رویداد شتاب فرصتی برای معرفی ایده‌های نوین توسط جوانان خلاق در حوزه صنعت کشاورزی است که انتظار می رود افراد فارغ التحصیل در جهت توسعه حوزه کشاورزی ایده‌های نوین ارائه دهند.

در این جلسه شهرام محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل نیز از همراهی این سازمان در جهت توسعه کشاورزی استان خبر داد و اظهار کرد: در استلن اردبیل تا کنون بیش از ۶ هزار نفر فارغ التحصیل رشته کشاورزی وجود دارد که می‌شود از ظرفیت این نیرو‌ها در جهت کار آفرینی در این حوزه استفاده کرد.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دستاورد‌های صنعت کشاورزی بسیار قابل توجه بوده و پیشرفت‌های مناسبی در این زمینه حاصل شده است.

 


انتهای پیام/ح

بیش از ۶ هزار نفر فارغ التحصیل رشته کشاورزی در اردبیل وجود دارد

برچسب ها: کشاورزی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.