دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی "ناصر اصلانی" را به‌عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل این ستاد منصوب کرد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی "ناصر اصلانی" را به‌عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل این ستاد منصوب کرد.
 اسکندر مومنی در این حکم آورده است:

جناب آقای ناصر اصلانی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد منصوب می‌نمایم.

برنامه‌ریزی لازم به‌منظور مبارزه فراگیر و قاطع علیه کلیه فعالیت‌ها و اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها، اشراف اطلاعاتی جهت شناسایی و انهدام شبکه‌ها و سران اصلی قاچاق مواد مخدر با همکاری سازمان‌های مرتبط، ضربه به بنیان‌های قاچاقچیان، هدایت و نظات بر حفاظت و نگهداری از اموال توقیفی و مصادره‌ای و نحوه واگذاری و فروش براساس ضوابط و مقررات، تقویت فعالیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط و انجام امور براساس شرح وظایف مصوب از جمله اموری است که انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نسبت به تحقق آن اهتمام نمایید.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار