مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک، افزایش رضایت مندی مشترکان و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن، طرح قرائت و چاپ آنی قبوض گاز بهاء مشترکان در شرکت گاز استان به اجرا در آمد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : طرح اکنون به صورت پایلوت در شهر‌های جوانرود، روانسر و هرسین به مرحله اجرا درآمده است و مطابق برنامه ریزی انجام شده به تدریج تمام شهر‌های استان زیرپوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

وی گفت : در این سامانه کنتورخوان بعد از قرائت کنتور، اطلاعات را در نرم افزار موجود در تلفن همراه یا تبلت ثبت و پس از ارسال داده به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می‌شود.

شهبازی افزود: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل همزمان صورتحساب به مشترکان در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از جی. پی. اس سامانه، کاهش خطا‌های انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکان و اطمینان از توزیع نشدن دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح است.

 

 

انتهای پیام/د

افزایش رضایت مندی مشترکان و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن

 

برچسب ها: گاز ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.