بازرسان صنعت، معدن و تجارت بابل یک واحد غیرمجاز تخلیط سبوس برنج با سبوس گندم را به جریمه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم  کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمدپور عمران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در راستای گسترش نظارت بر واحد‌های تولیدی و صنفی و همچنین دریافت گزارش مردمی، یک واحد غیرمجاز تخلیط سبوس برنج با سبوس گندم کشف شد.

وی با بیان اینکه از سبوس‌های کشف شده نمونه برداری و به مراکز آزمایشگاهی ارسال شده است، افزود: در این کارگاه ۵۰ درصد سبوس گندم با ۵۰ درصد سبوس دو کوب برنج مخلوط شده بود.

محمدپور عمران گفت: با توجه به میزان حجم موجودی در محل این کارگاه و همچنین کیسه‌های آماده جهت بسته بندی، پرونده تخلف این واحد بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رأی به اداره تعزیرات شهرستان بابل ارسال شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: استفاده از این سبوس می‌تواند سبب بروز سوء هاضمه و ایجاد بیماری متابولیکی، کاهش راندمان شیردهی، کاهش عمر اقتصادی دام و ضرر و زیان اقتصادی زیادی به دامداران شود.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از تقلب، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و عدم عرضه کالا مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام/ م

جریمه ۱۱ میلیاردی برای یک واحد غیرمجاز تخلیط سبوس در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.