معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۶۵ نفر حادثه دیده در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز ارشادیان،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این مسافران در دو محور خلخال - اسالم و کوثر - میانه گرفتار برف و کولاک شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر به آن‌ها امدادرسانی کردند.
وی با بیان اینکه به ۳۲۳ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است، تصریح کرد: ۸۰ نفر از حادثه دیدگان توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر با به کارگیری ۴ تیم عملیاتی به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند، اظهار کرد: در این عملیات‌ها ۱۴ نفر نیروی عملیاتی و ۴ دستگاه خودروی آمبولانس به کار گرفته شده بودند.
ارشادیان اضافه کرد: بازگرداندن خودرو‌های منحرف شده به مسیر، کمک در بستن زنجیر چرخ و اسکان اضطراری از جمله خدمات ارائه شده به این مسافران بود.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود هموطنان از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های برفی اجتناب کنند، تصریح کرد: در صورتی که هموطنان به هر دلیلی مجبور به مسافرت شدند، لباس گرم، تغذیه و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ح

هموطنان از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های برفی اجتناب کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.