مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به هزار و ۴۷۷ حادثه دیده در حوادث مختلف در این استان امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در گردنه الماس خلخال افزود: از این تعداد 880 نفر در حوادث ناشی از برف و کولاک ، 447 نفر در حوادث جاده ای ، 50 نفر در حوادث شهری ، 47 نفر در طوفان ، 36 نفر در حوادث کوهستان ، 10 نفر در سیل و آبگرفتگی ، سه نفر در خدمات حضوری ، سه نفر ریزش آوار و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث 239 نفر مصدوم شدند، گفت: 26 نفر از مصدومان حوادث با کمک نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی درمان شده و 62 نفر هم با آمبولانس های مستقر در پایگاه های امداد و نجات به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این حوادث با بکارگیری 148 تیم عملیاتی و 537 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر ساماندهی شد.

معبودی گفت: در این حوادث 121 دستگاه آمبولانس ، 86 دستگاه خودرو ست نجات ، 10 دستگاه خودرو کمک دار پشتیبانی و یک دستگاه خودرو سنگین از سوی امدادگران به کار گرفته شد.
وی بیان کرد: گردنه الماس خلخال جزو معدود گردنه های سخت و صعب العبور کشور است که بیشترین سطح خدمات امداد رسانی به در راه ماندگان جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل از طریق امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر واقع در این گردنه ارائه می شود.

امدادرسانی به حادثه دیده ها


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.