رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: پنج فقره تصادف در محور‌های استان در ۱۲ ساعت گذشته به وقوع پیوسته که در نتیجه آن یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: در تصادف فوتی رخ داده تجاوز به چپ خودروی سایپا و تصادف آن با موتورسیکلت در کیلومتر ۳۸ محور جرگلان منجر به کشته شدن راکب موتور سیکلت شد.

وی در ادامه با اشاره به لغزنده بودن تمامی محور‌های استان، گفت: هم اینک در گردنه اسدلی محور بجنورد به اسفراین وزش باد شدید بوران برف را ایجاد کرده که پاک سازی جاده توسط نیرو‌های راهداری در حال انجام است.

وی افزود: همچنین مه غلیظی محور امین الله باعث کاهش دید افقی شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی یادآور شد: مابقی محور‌های این استان نیز خشک بوده و ترافیک روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در بیشتر محور‌های این استان در دو روز گذشته و احتمال یخ زدگی جاده‌ها رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن وسایل و تجهیزات گرمایشی و زنجیر چرخ و پرهیز از سفر‌های غیرضروری به رانندگان توصیه می‌شود.

استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه‌های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر راه دارد که ۱,۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در جایگاه ۱۳ استان‌های کشور قرار گرفته است.

طول راه‌های شریانی استان خراسان شمالی ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ از راه‌های شریانی کشور را شامل می‌شود.

منبع ایرنا

انتهای پیام / ا

۶ کشته و مجروح درحوادث جاده‌ای خراسان شمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، حواث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.