گوشه‌ای از زندگی نامه شهید طا‌ها حاجی محمدامینی ر یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.
شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید طا‌ها حاجی محمدامینی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را بخوانید:

شهید طا‌ها حاجی محمدامینی در سال ۱۳۳۸ در روستای قاضی اخوی از توابع شهرستان شاهیندژ دیده به جهان گشود و تا کلاس پنجم ابتدائی کسب علم کرد و در سال ۱۳۶۵ جام شهادت را سر کشید.
شهید طا‌ها در خانواده‌ای مسلمان و سنی مذهب به دنیا آمد و به علت عدم امکانات مالی و ... نتوانست بیش از پایه پنجم ابتدائی ادامه تحصیل دهد و جهت تأمین معاش زندگی به همراه پدرش به شغل کشاورزی مشغول بود.
شهید والامقام عشق و علاقه‌ای شدید به امام راحل و انقلاب اسلامی داشتند. روستای محل سکونت ایشان مورد نفوذ عوامل ضدانقلاب بود. وی از اعمال ننگین آنان به ستوه آمده و در حال مبارزه با آن‌ها بود. سرانجام بر خود تکلیف دانست و به خدمت مقدس سربازی در سپاه پاسداران درآمد تا بتواند از خاک و میهن اسلامی دفاع کند. در این راه جانانه استقامت نمود تا اینکه در تاریخ ۱۳۶۵/۴/۷ در منطقه عملیاتی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش توسط امت حزب ا... تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
انتهای پیام/

بیوگرافی شهید طا‌ها حاجی محمدامینی 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار