رشیده طالب، عضو کنگره آمریکا گفت: من از قلدر‌ها خوشم نمی‌آید؛ من با قلدر‌ها برخورد می‌کنم همانطور که آن‌ها علیه ما کار می‌کنند و ترامپ هم باید بازی خودش را کند.

رشیده طالب: ترامپ باید استیضاح شود / عضو کنگره آمریکا، ترامپ را بزرگترین قلدر زمان توصیف کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رشیده طالب، عضو کنگره آمریکا، ترامپ را بزرگترین قلدر زمان توصیف کرده و اعلام کرد: «من از قلدر‌ها خوشم نمی‌آید؛ من با قلدر‌ها برخورد می‌کنم همانطور که آن‌ها علیه ما کار می‌کنند و ترامپ هم باید بازی خودش را کند.»

وی گفت: «نمی‌خواهم از مقابله با بزرگترین قلدر (دونالد ترامپ) عقب نشینی کنم که حالا باید با او مقابله کنم.»

خانم رشیده طالب تاکید کرد که دونالد ترامپ باید استیضاح شود. البته وی این سخنان را با بیان فحشی رکیک به ترامپ همراه کرد.

همین سخنان موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. ترامپ این سخنان را نسنجیده توصیف کرده است. فشار‌ها بر رشیده طالب برای پس گرفتن حرفهایش افزایش یافته است، اما او روز گذشته تاکید کرد از حرفهایش عقب نشینی نمی‌کند.

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان از ایالت میشیگان در سخنانی گفت: «من همیشه اینطوری بوده ام. هیچکس از من انتظار ندارد متفاوت از خودم باشم. من دختری از جنوب غربی دیترویت با شور و هیجان و تند مزاج هستم. رئیس جمهور ترامپ هم در این مسابقه بوده است. من از قلدر‌ها خوشم نمی‌آید. من با قلدر‌ها برخورد می‌کنم همانطور که آن‌ها علیه ما کار می‌کنند و او (ترامپ) هم باید بازی خودش را کند.»

وی افزود: «من با مادربزرگی بسیار سختگیر بزرگ شدم که می‌گفت، اوضاع دنیا اینطور است و این روش، بخشی از هویت من است. اما به شما می‌گویم که من دچار تزلزل نمی‌شوم. همه این را می‌دانند. من در منطقه‌ای که زندگی می‌کنم با قلدر‌های بزرگ سرشاخ شده ام. نمی‌خواهم از مقابله با بزرگترین قلدری (ترامپ) عقب نشینی کنم که حالا باید با او مقابله کنم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار