امام جمعه آبادان گفت : دشمن در طراحی جدیدش با استفاده از فضای مجازی جوانان ما را مورد هدف قرار داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با یادآوری هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی در عرصه‌های مختلف از جمله حادثه اخیر دانشگاه علوم و تحقیقات تهران گفت: امروزه نیز باید با هوشیاری کامل در مقابل دشمن ایستاد و از نظام و انقلاب دفاع کرد.

وی عرصه ایستادگی را تنها مختص مردم ندانست و سهم مسئولان را نیز یاد آورد شد و افزود: مسئولان هم باید پا به پای مردم برای رفع مشکلات جامعه از جمله مشکلات اقتصادی تلاش کنند تا این مقاومت قوت بیشتری داشته باشد.

امام جمعه آبادان میز خدمت را که هر هفته در مصلی نماز جمعه برپا می‌شود را حرکتی برای مسئولان دانست تا بتوانند مشکلات مردم را از نزدیک بشنوند.

ابراهیمی پور ادامه داد: مقاومت و پیروزی مردم همیشه در صحنه ایران حالا الگویی است در سراسر دنیا از جمله سوریه، افغانستان، یمن و فلسطین که حالا آمریکا درحال کنار کشیدن است و می‌گوید ایران هرکاری که بخواهد انجام می‌دهد.

وی مبارزه با فرهنگ اسلامی را از دیگر توطئه‌های دشمن برشمرد و گفت:: ضد انقلاب‌ها از دوران رژیم منحوس پهلوی تلاش بر کشف حجاب بانوان ایران اسلامی را داشتند با این تفاوت که آن روز‌ها بانوان برای مبارزه با آنان از خانه هایشان بیرون نمیرفتند تا مبادا چادر و یا حجابشان را مورد تعرض قرار دهند، اما امروزه با ترویج فرهنگ غربی در جامعه کمپین دختران خیابان انقلاب و چهارشنبه‌های سفید راه انداخته اند که باید به جوانان گفت: در مقابل این توطئه هوشیار باشند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه هدف از کشف حجاب بانوان، رواج فرهنگ غرب، نا امنی، گسترش بی بند و باری و دوری جوانان از نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با اشاره به پیام قیام ۱۹ دی که دشمن شناسی، موقیعیت شناسی و هوشیاری در برابر دشمن بود افزود: آن روز‌ها مردم ولایتمدار و دانشجو‌ها در جنگ سخت ایستادگی و مقاومت کردند.

انتهای پیام/ د

طراحی امروز دشمن ، استفاده از فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.