امام جمعه موقت قزوین گفت: حکومت‌های ظالم جهان مانند اسراییل، امریکا و عربستان باید از سرنوشت دیکتاتور‌هایی مانند صدام عبرت بگیرند و بدانند ستمگران عاقبت شومی دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حکومت‌های ظالم جهان، عاقبت شومی دارند گفت:: ترامپ که روزی در ادعایی پوچ گفته بود ایران اسلامی باید از سوریه و کشور‌های منطقه خارج شود امروز به جایی رسیده که ذلیلانه از سوریه در حال خارج شدن است و در عراق و افغانستان هم جایی ندارد و مخفیانه به عراق می‌رود و خارج می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه درباره فتنه سال ۸۸ هم گفت: مردم انقلابی کشور با هدایت رهبری و حفظ هوشیاری خود و با بصیرتی انقلابی فتنه گران را سر جای خود نشاندند و امروز نیز با اگاهی انقلابی خود با هر توطئه داخلی و خارجی مقابله خواهند کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هویزه و عملیات والفجر ۵ اظهار کرد: شهدا جان خود را نثار کردند تا انقلاب به پیروزی برسد و امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که در جای جای آن عطر شهدا پیچیده است و همه وظیفه داریم حرمت آن را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت قزوین گفت:: هنوز هم دلاورمردانی داریم که از آب و خاک این کشور دفاع می‌کنند.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: پیام شهدا این است که هرگز اجازه ندهید ایران اسلامی جولانگاه استعمارگران و استثمارگران شود و امروز رسالت همه ما صیانت از شهدایی، چون احمد کاظمی، شهید ستاری، و مصطفی اردستانی است.

وی گفت: مسئولان مراقب باشند و فریب زرق و برق دنیا را نخورند و از مسیر انقلاب منحرف نشوند، زیرا مردم با بصیرت با کسانی که مقابل نظام باشند شوخی ندارند و تا ابد عقد اخوت نبسته اند.

حجت الاسلام قابل با اشاره به درگذشت آیت الله شاهرودی اضافه کرد: این فرد عالمی ولایتمدار و اندیشمند بود که در شکل گیری مجلس اعلای انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشت و یار واقعی امام و رهبری بود.

وی همچنین به سالروز کشف حجاب اشاره کرد وگفت: حجاب اصل قرآنی ست و دختران مسلمان نباید نمایشگاه باشند که زیبنده آنان نیست.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار