هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی برگزار شد که تیم شهرداری بم مقابل سپاهان به پیروزی رسید.

پیروزی صدرنشین در نصف جهان/ یکه‌تازی بم در هفته شکست اصفهانی‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم پیگیری شد.

در حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها تیم صدرنشین شهرداری بم در اصفهان میهمان تیم سپاهان بود که در پایان این مسابقه تیم شهرداری بم موفق شد با پیروزی 2 بر یک مقابل سپاهان شرایط خود را در صدر جدول بهتر کند و در همان جایگاه نخست باقی بماند.

تیم ملوان انزلی نیز در ادامه نتایج خوب خود این بار موفق شد تیم راه یاب ملل مریوان را مغلوب کند. انزلی چی ها در ورزشگاه تختی بندر انزلی توانستند میهمان خود را 4 بر صفر مغلوب کرده و به پیروزی های خود تداوم ببخشند. ملوان با این پیروزی توانست به رده سوم جدول مسابقات صعود کند.

ذوب آهن اصفهان نیز این هفته را با شکست پشت سر گذاشت تا هفته پنجم لیگ برتر فوتبال برای تیم های اصفهانی با ناکامی همراه باشد. تیم ذوب آهن در این هفته از مسابقات 3 بر صفر مقابل شهرداری سیرجان تن به شکست داد.

تیم قعرنشین جدول مسابقات نیز همچنان روی نوار شکست باقی ماند و این بار به شکست مقابل همیاری آذربایجان تن داد. تیم آذرخش تهران از ابتدای فصل موفق به پیروزی نشده است.

**نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان ۱ _ شهرداری بم کرمان ۲

ملوان بندرانزلی ۴ _ راه یاب ملل مریوان صفر

شهرداری سیرجان ۳ _ ذوب آهن اصفهان صفر

سپیدار قائمشهر صفر _ پالایش گاز ایلام ۵

آذرخش تهران صفر _ همیاری آدربایجان غربی ۴

خلیج فارس شیراز صفر _ پارس جنوبی بوشهر ۱

انتهای پیام/

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار