معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در یک اقدام جهادی بلوار ورودی شهر جیرفت آسفالت می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی رهبرمعاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:با تخصیص ۳میلیارد تومان اعتبار کار آسفالت بلوار ورودی شهر جیرفت آغاز شد.

مرتضی رهبر گفت:با توجه به تخریب و از بین رفتن لاین رفت و برگشت آسفالت این بولوار در دستور کار این اداره کل برای کاهش و رفع خسارت به خودرو‌ها، تسهیل عبور و مرور با توجه به حجم تردد خودرو‌ها، کامیون‌ها و تریلر‌ها قرار گرفت.

وی بیان کرد: این بلوار در دو لاین رفت و برگشت به طول ۲کیلومتر به طور کامل آسفالت و ضمن ایجاد بستر مناسب حمل و نقل در ورودی و خروجی شهر به زیبا سازی این محل که در ذهن هر مسافر و شهروندی خواهد نشست کمک خواهد کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان همچنین از آغاز طرح آسفالت بلوار هلیل از بازارچه شهرداری تا سه راه  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با اعتبار ۴میلیارد و به طول ۳کیلومتر خبرداد.

وی با اشاره به کمک در جهت رفع نقاط حادثه خیز از اتمام کار جدول گذاری کمر بندی انتهای بلوار امام رضا (ع) تا میدان تحصیلات تکمیلی (میدان کشاورز) با اعتبار ۲۱۵میلیون تومان به طول ۴کیلومتر خبر داد.
انتهای پیام/ی

رفع نقاط حادثه خیز در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار