سایت معتبر دویچه وله آلمان ضمن تمجید از تیم ملی فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان را بهترین تیم ۴ سال اخیر آسیا دانست.

دویچه وله: ایران باثبات‌ترین تیم آسیا در بین مدعیان استبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت معروف دویچه وله آلمان در آستانه شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ طی گزارشی به بررسی این مسابقات معتبر که از روز ۵ ژانویه (۱۵ دی) در امارات آغاز خواهد شد و شرایط تیم‌های حاضر در این بازی‌ها پرداخت و تیم‌های ایران، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی را بخت‌های اصلی قهرمانی دانست.

این سایت آلمانی در ابتدای گزارش خود نوشت، فوتبال آسیا آماده برگزاری بزرگترین نمایش تاریخ خود می‌شود، جایی که ۲۴ کشور برای برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در امارات متحده عربی حضور یافته اند. این مسابقات قصد دارد بیش از پیش قلب و ذهن فوتبال دوستان را به خود جلب کند.

با افزایش تعداد تیم‌ها از ۱۶ به ۲۴ تیم، کشور‌های بیشتری نسبت به قبل، فرصتی برای بازی در بالاترین سطح منطقه‌ای به دست آورده اند.

دویچه وله درباره تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت، ایران در چهار سال گذشته بهترین تیم آسیا بوده و به خوبی کار می‌کند و تحت هدایت کارلوس کی روش، که از سال ۲۰۱۱ در این تیم بوده، گروهی خوب تعلیم دیده است. در میان بخت‌های اصلی قهرمانی، ایران از بیشترین ثبات برخوردار بوده است و مصمم خواهد بود که به اولین عنوان قهرمانی آسیا پس از سال ۱۹۷۶ دست یابد.

در حالی که ایران حریفان را با یک سد دفاعی فشرده مایوس خواهد کرد، آن‌ها اخیرا سبک تهاجمی را نیز به بازی خود افزوده اند. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش کسانی هستند که پس از یک جام جهانی درخشان، باید بازی آن‌ها را تماشا کرد.

سردار در نوک مثلث هجومی پر جنب و جوش ایران مدافعان حریف را در امارات متحده عربی هراسان خواهد کرد. آزمون که ۲۳ گل در ۳۷ مسابقه ملی به ثمر رسانده به دنبال گلزنی بیشتر است ومهارت او در دریبل زنی برای تیم ملی بسیار مهم و حیاتی است.


بیشتر بخوانید:

نکاتی جالب درباره تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا

۵ هزار داوطلب آماده خدمت رسانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

یادگاری ویژه اماراتی‌ها به مسافران جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹


انتهای پیام/

گزارش رسانه معتبر آلمانی از ایران در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.