کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی که از شب گذشته در استان فعالیت خود را از مناطق غرب آغاز کرده است هم اکنون در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران هستیم.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر  استقرار سامانه بارشی از شب گذشته در استان است که فعالیت خود را از مناطق غرب آغاز کرده است و هم اکنون در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: عمده فعالیت  سامانه بارشی برای مناطق غربی، جنوبی و ارتفاعات به شکل برف پیش بینی می‌شود و اواخر وقت امروز  این سامانه از مناطق شرقی استان خارج می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش در فریدونشهر با ۱۳.۱ میلی متر گزارش شده است.

سیدان در خصوص وضعیت دمای هوا طی۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه کاهش می یابد که بر این اساس دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات به هشت درجه سانتی‌گراد  بالای صفر و در سردترین ساعات به یک درجه زیر صفر می رسد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی، خوروبیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد گرمترین و بویین میاندیشت با دمای شش درجه سانتی گرد سردترین شهر استان پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.