کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به شروع فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه از مناطق غربی و جنوبی استان ،گفت : بر این اساس برای اکثر نقاط استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط وقت فردا بر روی آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و برای مناطق مرکزی نیز غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه به تدریج از بعدازظهر روز چهارشنبه افزایش ابر برای اکثر نقاط استان به ویژه مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می‌شود ، افزود: از اواخر وقت فردا سامانه بارشی فعالیت خود را از مناطق غربی و جنوبی به شکل برف و باران خفیف شروع می‌کند، شدت فعالیت این سامانه از روز پنجشنبه برای مناطق غربی ، شمال غربی و جنوبی استان به همراه برف و باران خواهد بود اما گستره فعالیت این سامانه به تمام نقاط استان می رسد و برای مناطق شمالی ، مرکزی و شرقی نیز بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: این سامانه بارشی به تدریج تا اوایل صبح جمعه از مناطق شرقی استان خارج می شود و جوی پایدار بر روی آسمان استان حاکم می‌شود.

سیدان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا یک تا سه درجه افزایش می‌یابد. بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به۱۱ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اصفهان بارانی می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.