شهردار آمل ازاجرای طرح همسان سازی تابلو‌های معرف کاربری هسته مرکزی شهر آمل خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل گفت: ساماندهی تابلو‌های معرف کاربری هسته مرکزی شهر با هدف کاهش آلودگی‌های بصری و در راستای بهبود سیما و منظر شهری ازنگاه زیبایی شناسانه در حال اجراست، تا شادابی، سلامت و آرامش روانی شهروندان را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت یک شهر همه شهروندان باید تلاش و مشارکت کنند گفت: شهروندان بویژه واحد‌های کسبی مشارکت خوبی در مراحل قبلی این طرح داشتند و امیدواریم این مشارکت در این مرحله نیز ادامه داشته باشد، تا بتوانیم برای توسعه شهر زیبای آمل تلاش کنیم.

شهردار آمل ادامه داد:تیم مدیریت شهری برای عمران، آبادانی و زیبایی شهر آمل از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و برای زیبا سازی شهر تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد، ولی از شهروندان هم برای حفظ، نگهداری و آراستگی شهر را انتظار داریم وی ادامه داد: این طرح باهزینه سی میلیارد رالش آغازشد.

امیرسلیمانی افزود: در این مرحله تابلو‌های معرف کاربری انتهای خیابان مصلی تا ابتدای میدان ۱۷ شهریور (ضلع شمالی)، میدان ۱۷ شهریور (ضلع جنوبی)، دو طرف خیابان باهنر، دو طرف خیابان انقلاب و خیابان فرهنگ همسان سازی خواهد شد.

انتهای پیام/آ

تابلو‌های معرف کاربری درآمل همسان سازی می‌شود

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار