ارائه ۱۹۹۶ نفر ساعت آموزش به عوامل فنی ادارات لرستان

دبیر شورای فنی لرستان گفت: یکهزار و ۹۹۶ نفر ساعت دوره‌های آموزشی ویژه عوامل فنی و اجرایی دستگاه‌های اجرایی استان امسال برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،علیرضا خرمی ،دبیر شورای فنی لرستان گفت: یکهزار و ۹۹۶ نفر ساعت دوره‌های آموزشی ویژه عوامل فنی و اجرایی دستگاه‌های اجرایی استان امسال برگزار شده است.

علیرضا خرمی افزود: بر اساس مصوبات کمیته آموزش شورای فنی استان، باید ۳۰ دوره آموزشی در مدت سه سال برگزار شود که با توجه به آغاز دوره‌ها از مهرماه، تاکنون ۶ دوره از تعداد ۱۱ کارگاه امسال برگزار شده و مابقی آموزش‌ها نیز تا پایان سال ارائه خواهد شد.
وی اظهار داشت: تاکنون کلاس‌های قانون برگزاری مناقصات، ایمنی در کارگاه‌های عمرانی، اصول ایمنی و شناخت انواع آسانسور، آشنایی با دستاورد‌های نوین قیر و آسفالت، تحلیل اوراق آزمایشگاهی و مناسب سازی برگزار شده است.
وی با اشاره به کمبود منابع مالی و عدم اجرای این دوره‌ها در سال‌های گذشته تصریح کرد: امسال با همکاری دستگاه‌های مختلف استان این دوره‌ها در حال برگزاری است و با برگزاری آزمون، گواهی معتبر به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.
خرمی تاکید کرد: کلاس‌های آموزش عوامل فنی و اجرایی بر خلاف دوره‌های گذشته همانند کلاس‌های دانشگاهی در مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می‌شود و به همین دلیل این آموزش‌ها بسیار موثر و کاربردی شده است.
وی با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر در این کلاس‌ها گفت: محتوا‌های آموزشی بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی ارائه می‌شود که تاثیر بسزایی در آشنایی شرکت کنندگان با مسائل فنی داشته است.

انتهای پیام /ب

۱۹۹۶ نفر ساعت آموزش به عوامل فنی ادارات لرستان ارائه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.