فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۱۷ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین مردم و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان در قالب طرح ضربتی ۲ روزه پلیس با هماهنگی مراجع قضایی تشدید شد.

وی افزود: ماموران در این طرح، با شناسایی تعداد ۲۲ باب منزل در مناطق آلوده و جرم خیز در یک اقدام ضربتی به بازرسی از این منازل از قبل شناسایی شده پرداختند و موفق شدند بیش از ۲ کیلو و ۸۲۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، سوخته، شیره، حشیش، شیشه و هروئین را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: همچنین تعداد ۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متعلق به خرده فروشان مواد مخدر که به وسیله آن‌ها اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند نیز در این طرح توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه تهیه، توزیع، خرید، فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس دهند.

انتهای پیام/چ

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار