معاون راهداری استان همدان گفت: در گردنه‌های استان به ویژه گردنه اسدآباد بارش سنگین برف در جریان است و استفاده از زنجیر چرخ ضرروری است.

تردد از گردنه اسدآباد فققط  با زنجیر چرخبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی‌خرم معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان همدان با بیان اینکه در سراسر استان بارش برف و باران ادامه دارد، اظهار کرد: در جاده‌های کفی برف له و در گردنه‌ها برف شدید جریان دارد.

وی با بیان اینکه کل عوامل راهداری با 285 دستگاه و 516 نیروی انسانی درگیر عملیات و در حال تردد هستند، افزود: بارش بسیار سنگین است و از مردم تقاضا داریم که حتما از زنجیر چرخ به ویژه برای تردد در گردنه اسدآباد استفاده کنند.

معاون راهداری اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان همدان با اشاره به اینکه رانندگان از وسایل ایمنی و بحث سوخت خودروهای خود اطمینان حاصل کنند، تصریح کرد: تا کنون مشکل خاصی وجود نداشته و با توجه به تدابیر اندیشیده شده از این به بعد نیز مشکل حادی به وجود نخواهد آمد.

وی با تأکید بر اینکه با تمام توان در محورها حضور داریم، ادامه داد: با ادامه بارش و برودت هوا بدون زنجیر چرخ امکان تردد خودورها وجود ندارد.

پرورشی‌خرم خاطرنشان کرد: وقتی بارش‌ها افزایش یابد کاهش دید نیز رخ می‌دهد و گردنه‌های استان به صورت مقطعی با مه نیز روبه‌رو هستند.

وی گفت: مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند تا بارش نزولات آسمانی به اتمام برسد و پس از ان سفر ایمن‌تری را انجام دهند.

انتهای پیام/

تردد از گردنه اسدآباد با زنجیر چرخ انجام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.