جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: رانندگانی که قصد تردد از گردنه های این استان را دارند نیازمند استفاده از زنجیر چرخ هستند.

همراه داشتن زنجیر چرخ از گردنه ها الزامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین رئیس پلیس راه استان همدان به آغاز ریزش برف از صبح امروز در بیشتر جاده های ارتباطی این استان اشاره کرد و افزود: هم اینک تردد در جاده های این استان به کندی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای بدون زنجیر چرخ پیش از ورود به گردنه ها توسط عوامل پلیس راه متوقف و از ادامه تردد آنها جلوگیری شده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: تردد از گردنه اسدآباد و بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

سرهنگ اسماعیلی تاکید کرد: ورود این قبیل خودروها به گردنه اسدآباد و همه کسی موجب توقف آنها در وسط جاده و ایجاد ترافیک و راه بندان می شود.

وی افزود: افرادی که قصد تردد از جاده های این استان را دارند با توجه به برفگیر و سخت گذر بودن گردنه های همدان، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان در پایان تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، آذوقه، لباس گرم و جیره خشک همچنین بررسی سالم بودن سیستم گرمایشی، تهویه و برف پاک کن خودرو پیش از سفر ضروری است.

انتهای پیام /ب

تردد از گردنه ها نیازمند زنجیرچرخ هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.