رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای که در پوشش مامور اقدام به اخاذی و سرقت مقدار زیادی دلار کرده بودند، خبر داد. 

دستگیری سارقان مامور نما در کرمانشاه/کشف 12هزار و800 دلار سرقتی به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سرهنگ "محمدرضا امیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا يک فقره پرونده سرقت به عنف و زور گيري به پلیس آگاهی ارجاء و در آن عنوان شده بود که فردی در حال خرید و فروش دلار در خیابان گمرک بوده که 3 نفر سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405 با لباس شخصی و همراه با دستبند و اسپری با معرفی خود بعنوان مامور این شخص را به اتهام فساد اقتصادی دستگیر و سوار خودرو کرده اند.

وی ادامه داد: این گروه که فرد مورد نظر را به قصد انتقال به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سوار خودرو کرده بودند پس از طی مسافتی، مسیر خود را به طرف کمربندی خروجی شهر رو به سمت میدان آزادگان تغییر دادند که فرد مالباخته متوجه نیت آن ها شده و اقدام به مشاجره و درگیری می کند.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: سارقان نیز ضمن ضرب و جرح فرد ربوده شده اقدام به سرقت دلارها و مقداری دیگر وجه نقدی که همراهش بوده کرده و سپس در مسیری خلوت وی را از خودرو به بیرون پرت و فرار می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: طبق ادعای فرد مالباخته، سارقان 198 قطعه 100 دلاری جمعا به مقدار 12 هزار و 800 دلار را از وی به سرقت می برند.

وی گفت: با دریافت گزارش مربوطه و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری اعضای این باند که البته هم پلاک خودروی خود را گل مالی کرده و هم ارقام روی آن را جابه جا کرده بودند در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ امیری تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات فراوان و انجام کارهای اطلاعاتی توانستند مشخصات مالک خودرو را بدست آورده و محل سکونت وی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی مالک خودرو پژو 405 نسبت به دستگیری وی در منزلش اقدام و این فرد در بازجویی های بعمل آمده عنوان کرد که خودرویش را برای ساعاتی به یکی از دوستانش امانت داده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی در گام بعدی به سراغ فردی که خودروی مالک اصلی را به امانت گرفته بود، رفتند افزود: این فرد به همراه یک خانم که همدست سارقان بوده دستگیر شدند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه 2 متهم دستگیر شده 128 قطعه 100 دلاری و مقداری پول نقد جمعا به ارزش حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای کشف 70 دلار باقیمانده طبق ادعای فرد مالباخته ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: با راهنمایی 2 متهم دستگیر شده، محل اختفای سردسته باند نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری وی نیز اقدام شد.
وی همچنین با اشاره به اعتراف هر سه متهم به عمل مجرمانه خود، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سرهنگ امیری در پایان از قاطعیت پلیس آگاهی در برخورد با مجرمان و آمادگی لازم برای شناسایی و دستگیری ان ها در سریعترین زمان ممکن خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

قاطعیت پلیس آگاهی در برخورد با مجرمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.