فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان خودروهای "پراید" و کشف ۳۴ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال وقوع سرقت های متعدد خودروهای پراید در کرمانشاه در حالی که قطعات و وسایل داخل آنها ربوده شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تشکیل تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و انجام کارهای اطلاعاتی گسترده، سارقان که شامل 2 مرد و یک زن بودند، شناسایی شدند. 

امان اللهی افزود : در ادامه تحقیقات مشخص شد، اعضای این باند اقدام به سرقت خودروهایی می کردند که عموما فاقد تجهیزات ایمنی لازم بودند.

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: سارقان در مرحله بعدی اقدام به سرقت قطعات و وسایل با ارزش داخل خودروها کرده و سپس آنها را در محلی دیگر رها می کردند.

وی با بیان اینکه سارقان آدرس مشخصی نداشتند، افزود: با این حال ماموران پلیس آگاهی توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای سارقان در 2 منزل جداگانه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها در عملیات هایی جداگانه اقدام کنند.

امان اللهی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، مقداری مواد مخدر و همچنین تعدادی از وسایل مسروقه را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی ها لب به اعتراف گشوده و به 34 فقره سرقت خودروهای پراید و همچنین یک فقره سرقت وسایل داخل خودرو که موفق به ربودن آن نشده بودند، اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا 2 نفر از مالخران نیز دستگیر و مقدار زیادی از اموال مسروقه کشف شده است از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد

دستگیری فرد زورگیر توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران یک فرد زورگیر قبل از فراز از صحنه جرم در مرکز اصلی شهر دستگیر شد.

حسین براری گفت : ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه حین گشت زنی در میدان آزادی متوجه شدند که شخصی با استفاده از چاقو قصد زورگیری و سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان را دارد.

وی افزود: با مشاهده این اقدام، ماموران در صحنه حضور یافتند و فرد زورگیر که با دیدن پلیس قصد فرار را داشت دستگیر شد.

براری تصریح کرد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد فرد زورگیر از سارقان سابقه دار است که با تشکیل پرونده برای صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: پلیس با قدرت به مقابله با افرادی می پردازد که با اقدامات مجرمانه خود قصد ایجاد ناامنی در سطح جامعه را دارند .

 

 

انتهای پیام/د

دستگیری فرد زورگیر توسط پلیس کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.