فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی پلیس شهرستان، ۹۰ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز از ابتدای سال جاری به مصالحه ختم شده است.  

۹۰ درصدی پرونده‌های ارجاعی به سازش ختم شدند سرهنگ سلیم سلیمی   فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اظهار داشت: یکی از اقدامات مفید و موثر کارشناسان دایره مشاوره و مددکاری پلیس در شهرستان اسلام آبادغرب که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به این مراکز مراجعه کرده اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: بیشتر پرونده‌های منجر به مصالحه در دایره مشاوره و مددکاری شهرستان مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات زناشویی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقی بوده است.

سرهنگ سلیمی بیان کرد: مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی توسط کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی این فرماندهی از ابتدای سال تعداد بیش از ۷۵۰ فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع گردیده است که از این تعداد  ۶۹۰ پرونده معادل ۹۰ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز در سال جاری، به مصالحه ختم شده است.  

وی افزود: واحدمشاوره و مددکاری این شهرستان به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های خانوادگی، حقوقی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است.

سرهنگ سلیمی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به این واحد مشاوره مراجعه و از خدمات رایگان این مرکز پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ز

 

بیش از ۷۵۰ فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع گردیده است
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.