اگر قیمت مرغ کاهش نیابد مقصر اصلی دستگاه های نظارتی هستند/مشکل قیمت مرغ مربوط به ضعف مدیریت و سوء استفاده برخی دلالان استنماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی امروز از وضعیت بازار مرغ در میدان استقلال مشهد بازدید کرد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت‌الاسلام و المسلمین پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در  بازدید از وضعیت بازارمرغ گفت: اگر ظرف یک هفته آینده قیمت مرغ کاهش نیابد مقصر اصلی دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مشکل قیمت مرغ مربوط به ضعف مدیریت و سوء استفاده برخی دلالان است تصریح کرد: قرار شده ۱۵۰۰ تن نهاده‌های خوراک دام بین مرغداران استان توزیع شود و بر اساس طرحی مرغداران در مقابل آن مرغ تحویل کشتارگاه‌ها دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز بازار استان به مرغ روزانه حدود ۴۰۰ تن است که با وجود تولید کافی توزیع کمتر آن باعث می‌شود قیمت مرغ در بازار افزایش یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پژمانفر افزود: از دستگاه‌های نظارتی خواست برای کمک به مردم و کاهش قیمت مرغ در بازار همه تلاش خود را به کار گیرند.

امروز مرغ به قیمت هر کیلو ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان در بازار فروخته شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بازدید نماینده مردم مشهد و کلات از بازار مرغ در میدان استقلال مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار