رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: تمام جاده‌های ارتباطی مهاباد برف روبی شده و تردد در جاده‌ها برقرار است.

عبداالله پوری رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: باتوجه به موج بارشی برف که از بامداد امروز در منطقه آغاز شده گروه‌های راهداری با دو کمپرسی، یک دستگاه گریدر و لودر در راهدار خانه‌های چیتکه، کله کاوی برهان و راهدارخانه‌های مرکزی مستقر هستند و عملیات برف روبی و نمک پاشی را در جاده‌های این شهرستان آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه راهدارخانه‌ها به صورت شبانه روزی در جاده‌های ارتباطی اماده خدمات رسانی به مسافران هستند افزود: تمام جاده‌های حوزه استحفاظی بخصوص جاده‌های اصلی ارتباط دهنده باز و تردد در جاده‌ها بر قرار است.

عبدالله پوری با بیان اینکه بارش برف در گردنه زمزیران محور کوهستانی مهاباد سردشت به ۸۰ سانتی متر رسیده است ادامه داد: همه پرسنل استحفاظی درحالت آماده باش برای خطرات احتمالی، چون ریزش کوه و مسدود شدن جاده‌ها بعد از بارش هستند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست هنگام مه گرفتگی با نور پایین حرکت کنند و از سبقت در مسیر‌های دوطرفه بپرهیزند، و با توجه به وضعیت جوی واحتمال ادامه بارش‌ها، با خود وسایل گرمازا و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام / ن

 برف روبی و نمک پاشی به محور‌های مواصلاتی شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.