معاون گردشگری فارس از آمادگی برای شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

فارس برای حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران مهیا می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید موید محسن نژاد معاون گردشگری فارس گفت: جلسات هماهنگی با مسئولان و فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی استان برای حضور هدفمند در بزرگترین رویداد بین المللی گردشگری کشور در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و براساس تصمیمات گرفته شده در شورای سیاست گذاری نمایشگاه، امسال تمام ظرفیت‌های وابسته به صنایع گردشگری استان‌ها در قالب یک غرفه متمرکز متعلق به همان استان نمایش داده می‌شود.

معاون گردشگری فارس با اشاره به اولویت استان در نمایشگاه، اضافه کرد: معرفی توانمندی‌ها و خدمات تأسیسات و موسسات گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از اولویت‌های محتوایی غرفه استان در نمایشگاه است و بخش خصوصی همانند گذشته با این اداره کل همسو و همراه خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت، طبیعی و مذهبی، صنایع دستی، سوغات، مجتمع‌های تفریحی- توریستی، بسته‌های سرمایه گذاری، نمایش آداب و رسوم اقوام عشایر، اجرای موسیقی سنتی، معرفی آثار ثبت جهانی از دیگر محور‌های غرفه فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران است.

بنابر این گزارش، فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری می‌توانند برای شرکت در نماشگاه از طریق مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس واحد گردشگری اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/چ

 فارس مهیای حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار