رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در راستای تبیین و اکران دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه عکس و پوستر در حرم رضوی تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده  با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات ارزنده‌ای در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته است، افزود: با مطرح کردن دستاورد‌ها و اقدامات نهادها، سازمان¬ها و ادارات می‌توان مردم را به آینده کشور امیدوار و اقتدار و عزت میهن عزیزمان را به نمایش گذاشت.

وی گفت:  در راستای تبیین و اکران دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی ایران نمایشگاهی در شبستان صحن قدس تدارک دیده شده که هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب ۵۰ پوستر برخی از دستاوردها، چون نظامی، اقتصادی، تکریم بانوان، معنویت در ایران، فضای آموزشی کشور، رشد علمی دانشگاه‌ها، قدرت مالی مردم، کمترشدن فاصله طبقاتی و ... به نمایش گذاشته شده است.

این کارشناس مسئول گفت:  برای تشریح نمودار‌ها هر روز یکی از فعالان فرهنگی در نمایشگاه حاضر است تا افزون بر توضیحات به سوالات بازدید کنندگان پاسخ دهد.

وی  افزود: این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن دایر است و در دهه فجر غرفه‌های دیگر نیز در حاشیه آن برپا خواهد شد.
انتهای پیام//ف.ف
 

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در حرم رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.