سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان تفت از ساخت پایگاه شماره ۲ اورژانس ۱۱۵ شهرستان تفت به زودی خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، واعظ پور سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان تفت در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر تفت به ساخت پایگاه شماره ۲ اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و گفت: برای ساخت و تجهیز پایگاه شماره ۲ اورژانس هزینه و تجهیزات بسیاری لازم بوده و برای شروع این پروژه نیاز به هزینه خیری است که امیدواریم اعضای شورای شهر با شناختی که از مردم و خیرین شهر تفت دارند بتوانند ما را در این امر یاری کنند.

واعظ پور با تاکید بر نقش اصلی شورای اسلامی شهر در رفع مشکلات و فرهنگ سازی برای کاهش بیماری، اعضای شورای شهر را عصاره‌های شهر دانست.

وی با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان، حوزه گسترده‌ای است که بیشتر مردم با آن سرو کار دارند و در زندگی روز مره خود با آن مواجه هستند افزود: انجام هرگونه فعالیت در حوزه سلامت و رفع مشکلات نیاز به همراهی و همکاری تمام بخش‌ها دارد و با توجه به اینکه فعالیت‌های مشترک بسیاری در حوزه‌ی بهداشت با شهرداری داریم نقش شورای اسلامی شهر و شهرداری در بین سایر بخش‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

اعضای شورای شهر هم تعامل و همکاری میان شورای شهر و مرکز بهداشت و درمان را بستری مناسب جهت تسریع در امور خدمت رسانی بهتر به مردم دانستند و تاکید کردند: شورای شهر و شهرداری تفت آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با مرکز بهداشت برای رفع مشکلات مشترک و دغدغه‌های مردم را دارند.

انتهای پیام/ ا

پایگاه شماره 2 اورژانس 115 تفت به زودی ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار