کتابدار و مسئول کتابخانه فاطمه الزهرا (س) رودبار جنوب به عنوان داور منتخب نخستین جشنواره قصه‌گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزیده شد.

کتابدار کرمانی داور منتخب نخستین جشنواره قصه‌گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، الهام شهداد نژاد ، کتابدار و مسئول کتابخانه فاطمه الزهرا (س) رودبار جنوب به عنوان داور منتخب نخستین جشنواره قصه‌گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزیده شد.

با توجه به اهمیت و نقش موثر قصه‌گویی در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و نوجوانان و به منظور توسعه و ترویج این واسطه فرهنگی اصیل و آموزش کتابداران در موضوع قصه‌گویی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور «نخستین جشنواره قصه‌گویی » را برگزار می‌کند.

این جشنواره شامل سه محور کلی «موضوع آزاد، دینی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس با درون‌مایه آموزشی، تربیتی»، «ادبیات عامه (فولکلور)، شاهنامه» و «قصه گویی با گویش محلی» است که 51 نفر از کتابداران کرمانی در محورهای مختلف قصه های خود را ارائه کردند.

کتابداران شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور در فراخوان این جشنواره، در یکی از مناطق هشت‌گانه قرار میگیرند که بر اساس این تقسیم بندی استان های فارس، هرمزگان، کرمان، بوشهر با هم به رقابت می پردازند.

در فرآیند این جشنواره الهام شهداد نژاد، کتابدار و مسئول کتابخانه فاطمه الزهرا (س) رودبار جنوب به عنوان داور منتخب نخستین جشنواره قصه‌گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزیده شد.


انتهای پیام/س

 

برگزاری نخستین جشنواره قصه‌گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار