حاضران در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت نظامهای پاسخگویی بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به مراجعه کنندگان، پیشنهادات خود را برای بهبود ارائه خدمات مطرح کردند و مقرر شد به منظور پاسخگویی مطلوب و شایسته به جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، جمعآوری اطلاعات از وضعیت موجود و اصلاح و بهینهسازی سامانههای پاسخگویی به ذینفعان دانشگاه در سراسر کشور به صورت برخط و جامع، صورت گیرد.
بر این اساس قرار شد کمیتهای به ریاست ملکی تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیری علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی دانشگاه تشکیل شود.
مسعود همتی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح این جلسه گفت: ارائه خدمات مطلوب در جهت پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات دانشجویان و خانواده آنان، اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دغدغههای مسئولان این دانشگاه است.
به این منظور در جلسه روز گذشته تصمیم بر این شد که سیستمهای مختلف پاسخگویی و رسیدگی به شکایات که در دانشگاه فعال است مورد بررسی قرار گرفته تا با تجمیع آنها علاوه بر جلوگیری از عملکرد جزیرهای، یک نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع و برخط در دانشگاه آزاد اسلامی راهاندازی شود.
وی ادامه داد: در این نظام پاسخگویی، تمامی مراحل ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاعات و نتیجه نهایی شکایات، پیشنهادات و سوالات مطرح شده با حفظ هویت کاربران در سامانه قابل رصد و پیگیری خواهد بود و با پیادهسازی این نظام علاوه بر سرعت و دقت بیشتر در رسیدگی و پاسخگویی به درخواستها از مراجعه حضوری ارباب رجوعان به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی جلوگیری خواهد شد.
دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این نظام یک اکوسیستم کامل برای پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادات و انتقادات طراحی خواهد شد که براساس آن دسترسی به این نظام پاسخگویی از همه راههای ارتباطی همچون فضای وب، تلفن، پیام کوتاه و اپلیکیشنهای تلفن همراه امکان پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/