مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: راه اندازی موزه اسناد تاریخی اردبیل در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در دیدار با مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل تصریح کرد: در موزه اسناد، فرصتی جهت نمایش اسناد تاریخی استان فراهم می‌شود.
وی در خصوص نمایش بخشی از اسناد تاریخی موجود در نمایندگی وزارت امور خارجه استان در این موزه قول مساعد داد و تاکید کرد: بعد از راه اندازی موزه، نمایندگی وزارت امور خارجه می‌تواند نسبت به انتقال این اسناد اقدام کند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار معرفی قابلیت‌های استان در خارج از کشور شد و تصریح کرد: انتظار ما معرفی توانمندی‌ها و کمک دستگاه‌های اجرایی در جذب گردشگر خارجی است.
فلاحی با یادآوری تدارک برنامه‌های جشنواره زمستان بیدار و اعلام آن به نمایندگی وزارت امور خارجه اضافه کرد: این رویداد فرصتی برای جذب گردشگران خارجی است و دستگاه‌های مرتبط متولی می‌توانند با انعکاس رویداد‌ها و توانمندی‌ها در افزایش سفر گردشگران خارجی نقش ایفا کنند.
وی خواستار تعامل هر چه بیشتر نمایندگی امور خارجه با میراث فرهنگی استان شد و تاکید کرد:مرزی بودن اردبیل فرصت قابل توجهی برای جذب گردشگری خارجی است.
انتهای پیام/ح

افزایش سفر گردشگران خارجی به اردبیل

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.