مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از تحقیقات علمی، بازدید دانشجویان و اساتید باستان شناسی استان از موزه‌ها رایگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی جلسه هم اندیشی با دانشجویان باستان شناسی ضرورت توسعه پژوهش‌های باستان شناسی مورد تاکید بوده و این مهم حمایت می‌شود.
وی با اذعان به اینکه اردبیل از محوطه‌های تاریخی و آثار باستانی متعددی برخوردار بوده که بخشی از آن در موزه‌ها به نمایش درآمده است، اضافه کرد: به منظور مطالعه، پس از این دانشجویان باستان شناسی می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی و کارت شناسایی به صورت رایگان از موزه‌ها بازدید کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: علاوه بر این اداره کل آماده پشتیبانی از پایان نامه‌های دانشجویی و تحقیقات پایان نامه‌ها است تا به واسطه رونق پژوهش‌ها بخش باستان شناسی اردبیل تقویت شود.
فلاحی تاکید کرد: در خصوص اردو‌های بازدید دانشجویان از محوطه‌های باستان شناسی و عملیات کاوش نیز آماده هماهنگی با دانشگاه و تسهیل بازدید دانشجویان هستیم.
وی همچنین در خصوص برگزاری همایش‌های مشترک اعلام آمادگی کرد و گفت: تعامل گسترده با دانشگاه مورد تاکید بوده و انتظار ما ارائه طرح‌های مشترک از سوی بخش دانشگاهی و اساتید علمی است.
انتهای پیام/ح

رونق پژوهش‌های بخش باستان شناسی اردبیل تقویت شود

برچسب ها: موزه ، باستان شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.