در راستای اجرای طرح زنگ گردشگری، دانش آموزان بسیجی از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فردین عینی ، مسئول موزه های استان ظهر امروز در حاشیه بازدید دانش آموزان تصریح کرد: این بازدید با مشارکت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت بسیج ناحیه شهرستان اردبیل در برگزاری اردوهای علمی ادامه داد: بازدید دانش آموزان در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تدارک دیده شده و این برنامه به صورت مستمر تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

عینی با اشاره به ضرورت تشریح اهمیت تاریخی صفویه در اتحاد و انسجام کشور، افزود: در طول بازدید دانش آموزان توضیحات لازم را از راهنمایان موزه در خصوص تاریخ صفوی و خدمات شیخ صفی الدین و شاه اسماعیل در تشکیل حکومت شیعی در کشور دریافت می کنند.

مسئول موزه های استان متذکر شد: در آینده نزدیک نمایشگاه دائمی معرفی جاذبه های گردشگری استان نیز در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برپا می شود تا دانش آموزان پس از بازدید از موزه شیخ صفی از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با تاکید به لزوم مشارکت مدارس در برگزاری رویدادهایی از این دست، افزود: همچنین کتابی در خصوص تاریخ صفویه ویژه دانش آموزان در حال تدوین است که به زودی در اختیار گروه سنی کودک و نوجوان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

بازدید دانش آموزان از بقعه شیخ صفی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.