دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز در سه حوزه خدمات مدیریتی، خدمات فرانچایز، استارت‌آپ‌های مدیریتی و مشارکت ده‌ها شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب و کار برگزار شدبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از یک صد شرکت و غرفه‌دار و با هدف توسعه کسب و کار‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه‌گذاران و توسعه استارت‌آپ‌ها در فضای بالغ بر سه هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین‌المللی برپا شده است.

دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز با همکاری و حمایت وزارت صمت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریتی صنعتی و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف انجمن فران چایز برگزار شده است.

این رویداد به دلیل ایجاد فضای مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت‌کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات و ملاقات‌های موثر با افراد کلیدی و تصمیم‌گیرنده داخلی و بین‌المللی و آشنایی با آخرین دستاوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی حائز اهمیت است.

دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز از امروز تا پانزدهم دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۵ در محل دائمی نمایشگاهی بین‌المللی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار