برگزاری جشنواره میثاق با ولایت مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع)

جشنواره میثاق با ولایت و تقدیر از کارکنان برتر مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرهنگ ستاد  زمانی فرماندهی مرکز  آموزش ۰۴ امام رضا (ع) گفت:  جشنواره ی میثاق با ولایت طرح امام حسن (ع) و  طرح لبیک یا امام خامنه ای با حضور فرماندهان و مسئولین در محل تالار میلاد برگذار شد.
 
 وی افزود: این مراسم بمنظور قدردانی از کارکنان زحمتکش بصورت فصلی با حضور خانواده های انان دراجرای اوامر فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد. 
 
زمانی بیان کرد:  این موفقیت کارکنان مستلزم داشتن حمایت و پشتیبانی همه جانبه ازسوی خانواده هایشان است که توسط شما همسران گرامی به نحو مطلوب انجام گرفته که نتیجه ان انتخاب همسران شما به عنوان افراد نمونه مرکز نمود پیدا کرده است.
 
 محمدی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر پیروز ثامن الائمه  با اشاره اینکه سرباز آقا امام زمان (عج)و سرباز ولایت بودن برای ما افتخار بزرگی است گفت: ما افتخار میکنیم که در کنار سربازان هشت سال دفاع مقدس که پا به پای شهیدان و رزمنگان و جانبازان جنگیدند همان سربازانی بودند که در این مرکز آموزش دیدند  و ما امروز در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به دوره های قبل وضعیت بسیار بهتری داریم .
 
وی ادامه داد: این باعث شده که نیروی زمینی نیروی محوری از سوی مقام معظم رهبری و مردم شریف کشورمان نامیده شود و این فقط به خاطر سختی هایی است که کارکنان و خانواده های آنان در میادین جنگ کشیده اند و برای ما افتخار آفریدند و ما باید تلاش کنیم که روز به روز نیروی زمینی عزیز تر ،محبوب تر و قوی تر در جهان بدرخشد .
 
انتهای پیام/ ط آ

جشنواره میثاق با ولایت در  مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.