نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد؛

هوانیروز در تأمین امنیت کشور جایگاه استثنایی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت نیروهای سه گانه در تأمین امنیت کشور گفت:در این میان هوا نیروز از جایگاه استثنایی برخوردار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان هوا نیروز ارتش در بیرجند گفت: جایگاه هوا نیروز در تأمین امنیت کشور یک جایگاه استثنایی است.

وی با اشاره به اهمیت نیروهای سه گانه افزود: فضای هوایی کشور بسیار مهم است اما با همه اهمیت خود هوا جای استقرار نیست اما نیروی زمینی در نبردها استقرار می یابد و می توان روی آن گزارش داد.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت: هوا نیروز در عین حال که جزء نیروی زمینی بوده اما در عین حال کاربرد هوایی نیز دارد و لذا بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:جای هوا نیروز را هیچ چیز پر نمی کند و از این رو جایگاه آن در تأمین امنیت کشور جایگاه استثنایی است.

وی با بیان اینکه استقرار هوا نیروز در شرق کشور خیلی بجا است، خطاب به کارکنان هوا نیروز ارتش در بیرجند گفت: امیدواریم با موفقیت در شرق کشور استقرار داشته باشید و در کنار سایر نیروهای امنیتی و نظامی بتوانید همواره دشمن را ناکام بگذارید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار