سرهنگ ارسلان پرویز به عنوان فرمانده ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده پدافند هوایی شرق رد خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در جلسه معارفه فرمانده ارشد نظامی آجا و فرمانده پدافند هوایی شرق در استان گفت: توفیقی است که در این مقطع تاریخی حساس ،فرصت خدمت گزاری برای این نظام برای ما محیا شده و باید  این فرصت ها را مغتنم بشماریم .

وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبری به هم افزایی و هماهنگی  باید در  بخش ها با هم همکاری داشته باشیم تا به هم افزایی برسیم.

الهامی با اشاره به اینکه پدافند هوایی اولین ارگان در اطلاع رسانی در جنگ است  گفت:   امروزه رهبری  نیز ، اولویت اول  را پدافند هوایی می داند و  این تاکیدایشان برای ما  به عنوان  یک  حکم ولایی است .

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا  ادامه داد: با توجه به اینکه به چهل سالگی انقلاب نزدیک می شویم و دشمنان انقلاب بدنبال اجرای نقشه های خام شان  برای براندازی این انقلاب هستند و چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارند.

در پایان این مراسم از خدمات  امیر سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد ، فرمانده پیشین  ارشد نظامی آجا و فرمانده پدافند هوایی شرق  در استان قدر دانی شد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه  خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: حیات در هر مرحله ای همراه با مقاومت است  و انسان در حیاط اجتماعی ، سیاسی نظامی خود باید تلاش کند  چرا که حیاتش در گرو فعالیتش است.

وی افزود:  بالاتر از همه باید در حیات فکری و فرهنگی خود تلاش کند  چرا که این عالم، عالم تضاد است.

آیت الله عبادی ادامه داد : جایگاه اصلی اسلام مقام علم و عبودیت الهی است یکی از بهترین جاها نشان دادن این نعمات در جنگ و جهاد با دشمنان است جهاد در راه خدا است.

نماینده ولی فقیه استان  با اشاره به اینکه بالاترین صحنه جهاد جهاد درونی است یعنی بر خویش مسلط شدن است افزود: اگر پیروزی بر نفس حاصل نشود همواره کار ها شکننده است.

وی ادامه داد: اینجاست که شما نیرو های مسلح جمهوری اسلامی نیرو های مفتخر هستید،  نیروهایی که با حضرت مهدی بیعت کردن کهدر مقابل دشمنان  بایستید .

 انتهای پیام/ ط آ

پدافند هوایی اولین ارگان  اطلاع رسانی  در جنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.