رئیس شورای عالی معیشت ارتش گفت : مقام معظم رهبری چند روز گذشته از فرماندهان ارتش در مورد شرایط اصفهان (طرح شهید کشوری) سؤال و به مشکلات آن اشاره کردند که پیشرفت این طرح چگونه بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر رضا خرم‌طوسی رئیس شورای عالی معیشت ارتش  امروز در آئین تحویل 2 هزار واحد از 8 هزار واحد مجمتع مسکونی آبشار طرح شهید کشوری اصفهان اظهار کرد : شهدا با پروردگار خود معامله کردند و در مقابل آنچه دادند خوب پاسخی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: ماموریت ما ارتشی‌ها چیز دیگری است و ورود در این عرصه (ساخت و ساز) برای ما غریب است، همچنین عرصه سخت و پیچیده‌ای در شرایط عادی کشور است به همین دلیل همت شهید کشوری‌ را نیاز داریم تا بتوانیم این طرح را تکمیل کنیم.

رئیس شورای عالی معیشت ارتش تاکید کرد: نوع حمایت و حرکت فرماندهی امروز ارتش متفاوت از مدیران گذشته است، آن‌ها هم می‌خواستند حرکت کنند ولی الان متفاوت است؛ درحالی از شهید کشوری تجلیل می‌کنیم که هم‌رزم او اکنون مستاجر است و این مشکل من و من نوعی‌هاست از همین رو ناگزیریم که سه نوبت کار کنیم.

خرم‌طوسی مطرح کرد : مقام معظم رهبری چند روز گذشته از فرماندهان ارتش در مورد شرایط اصفهان (طرح شهید کشوری) سؤال و به مشکلات آن اشاره کردند که پیشرفت این طرح چگونه بوده است.

وی در ادامه گفت: از نیروهای متعهد و جهادی استفاده می‌کنیم و از خداوند هم می‌خواهیم که در این عرصه به ما کمک کند تا بتوانیم این طرح را به اتمام برسانیم، هرچند ماموریت اصلی ارتش کار اقتصادی نیست و حفظ حریم و کیان این کشور وظیفه ماست.

رئیس شورای عالی معیشت ارتش ادامه داد:  ماموریت‌های فرعی‌مان را هم به خوبی می‌شناسیم و عمل می‌کنیم ؛ در اشتغال‌زایی کشور کمک می‌کنیم و این راه شهداست ؛ ارتش و شهرداری و ... نداریم و هرکجا حساب‌مان را از هم جدا کردیم، شکست خوردیم.

خرم‌طوسی اضافه کرد : ارتشی باید لب مرز باشد ولی زمانی که کشور دچار مشکل است ، باید در صحنه کمک کند و حتی آن جایی که کشور نیاز به قطعه‌ای دارد باید کار کنیم و حضور داشته باشیم.

وی خطاب به متصدیان طرح  شهید کشوری عنوان کرد: گردی که بر سر و صورت شما می‌نشیند و خستگی که شما را می‌بینم ، شرمنده می‌شوم ، دست مریزاد زمانی حاصل می‌شود که شهید کشوری از شما راضی باشد و حق نداریم که بند پوتین را باز کنیم و وظیفه ما این است که به جای فرزند و همسر خودمان به وضع همسران و فرزندان مردم رسیدگی کنیم.

رئیس شورای عالی معیشت ارتش با بیان این که  40 سال هست که جلوی استکبار ایستادیم و غرامت آن را نیز می‌دهیم، ادامه داد: هر روشی را امتحان کردند و امروز دست روی اقتصاد و معیشت گذاشته‌اند.

در ادامه جعفر آقایی مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا اظهار کرد: گاه مشکلاتی در طرح داشتیم که احساس می‌کردیم نمی‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم ولی با عنایت خداوند توانستیم، امروز در جایی هستیم که می‌توانیم هم در مورد آینده آن صحبت کنیم و 2 هزار واحد را تا دو ماه آینده تحویل دهیم.

وی تصریح کرد : مجموعه طرح شهید کشوری از لحاظ شهرسازی می‌تواند افتخاری برای اصفهان باشد؛ شهرکی با این عظمت در کنار شهر بزرگ اصفهان می‌تواند اثرات خوبی از لحاظ جمعیتی و فرهنگی بر شهر اصفهان بگذارد.

مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا عنوان کرد: اجرای طرح عظیم با هر برنامه‌ای پیش می‌رفت، شکست می‌خورد و جلوی مردم صحبت کردن در مورد این طرح دشوار بود؛ مساله تکمیل این طرح فقط پول نبود و یک مدیریت و برنامه‌ریزی نیاز داشت.

آقایی مطرح کرد: اصول دقیق اجرای طرح به این دقیقی توسط مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته آسان شد، البته حضور و قرار گرفتن نماینده فرمانده کل آجا در کنار طرح کمک بسیاری کرد.

وی تاکید کرد: 11 واحد مسکونی در کل طرح باید ساخته شود که 3 هزار تحویل شده است و 4 هزار واحد باید در فاز 6 ساخته شود؛ 1700 واحد هم در فاز 7 داشتیم و برنامه‌ریزی کردیم دوستانی که صبر و تحمل بیشتری کردند، واحدهای بهتری تحویل بگیرند.

مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با بیان این که تهیه برخی از تجهیزات کار را بسیار دشوار می‌کرد، گفت: شرایط اقتصادی سنجیده شد و توانستیم با بهترین شکل این 2 هزار واحد و تا سال آینده 2 هزار واحد بعدی را تحویل دهیم.

آقایی بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و پشتیبانی ستاد کل آجا می‌توانم با اطمینان بگویم که 2 هزار واحد بعدی را سال آینده تحویل می‌دهیم؛ در مورد فاز 7 هم این قول را می‌دهم که طراحی آن در اصفهان بی‌نظیر خواهد بود.

انتهای پیام/م

آئین تحویل 2 هزار واحد مجمتع مسکونی طرح شهید کشوری اصفهان

برچسب ها: ارتش ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.