مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: نماز باید سرلوحه تمام کار‌ها قرار گیرد بچرا که نماز تاکید تمامی اولیاء الهی، امامان و بزرگان دین است.

نماز باید سرلوحه تمام کار‌ها قرار گیردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  اسکندر احمدی در نشست هم اندیشی بررسی عوامل تقویت و تضعیف اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان گناوه گفت: امام جماعت مدارس شهرستان گناوه نقش تاثیر گذار و الگویی برای دانش آموزان دارند و با برنامه ریزی‌هایی که برای اجرا در مدرسه دارید قطعا بر شخصیت دانش آموزان تاثیر گذار است.

وی افزود: تعلیم و تربیت وظیفه آموزش و پرورش است، ولی در حال حاضر کار پرورش بسیار مشکل و سخت‌تر از آموزش شده است.

احمدی بیان داشت: امروز دیگر با گذشته قابل مقایسه نیست و سطح آسیب‌های اجتماعی بالاست متاسفانه نقش الگو‌ها در جامعه کمرنگ شده است و فضای مجازی تاثیر بسزایی در روند آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی عنوان کرد: اقامه نماز در مدارس وجود داشته و دارد و باید وقت و هزینه‌های بالایی برای پرورش دانش آموزان کنار گذاشت و همچنین برای راغب کردن دانش آموزان به نماز قدرت جذب بالایی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح کرد: برگزاری نماز روز عاشورا در آن شرایط سخت و طاقت فرسا می‌تواند به طور کامل بیانگر اهمیت نماز باشد.

احمدی یادآور شد: ۹۵ درصد مدارس شهرستان دارای نمازخانه جداگانه است که از نظر امکانات در سطح ایده آلی قرار دارند.

محمد میمنی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان گناوه نیز در این نشست گفت: برگزاری نماز جماعت بسیار مهم پر ثواب و تاثیرگذار است.

وی افزود: میل و رغبت دانش آموزان به نماز می‌تواند نقش سازنده‌ای در زندگی آن‌ها داشته باشد و همچنین نماز می‌تواند نقش بازدارنده‌ای خوبی در مقابله با آسیب‌ها باشد.

انتهای پیام/م

۹۵ درصد مدارس شهرستان گناوه دارای نمازخانه جداگانه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.