شرکت گاز استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فردا چهارشنبه گاز برخی از مشترکین قزوینی به علت تعمیرات اضطراری تأسیسات قطع خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد فردا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸، گاز مشترکان خیابان سعدی فرعی شهر قزوین و تمام کوچه‌های منشعب از آن (از جنوب حدفاصل چهارراه نظام وفا تا چهارراه راهنمایی و از شمال حدفاصل مرکز تربیت معلم تا کوچه شهید مهدی خانی) به علت تعمیرات اضطراری تأسیسات گاز قطع خواهد شد.

شرکت گاز استان قزوین از مشترکان خواست تا ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیر‌های وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان حاصل و از دستکاری تجهیزات مربوطه مانند کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

لازم به ذکر است بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، وصل مجدد گاز مشترکان از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد گاز صورت می‌گیرد، لذا برای رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکان در محل الزامی است.

بنابر اعلام شرکت گاز استان قزوین، مشترکان محدوده اعلام شده در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴ و یا ۳۳۳۵۷۱۰۳ پست امداد شهر قزوین و یا شماره تلفن ۳۳۳۷۲۴۰۹ دفتر روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اعلام قطع گاز در برخی نقاط شهر قزوین

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار