نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : رسانه ملی در آگاهی بخشی جامعه و شفاف سازی نقشه های دشمنان نقش بسیار حساس و ویژه دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابراعلام روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیرکل ، قائم مقام و جمعی از معاونان و مدیران این مرکز با تشکر از تلاش های صداوسیما برای به تصویر کشیدن پیشرفت های ایران اسلامی ، مدیریت رسانه ملی در فضای رسانه ای جهان امروز را پیچیده و حساس برشمرد و گفت : این رسانه در فضای رسانه ای امروز بسیار تاثیر گذار است ، حتی در شرایطی که فضای مجازی ، عرصه فعالیت های رسانه ای را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز ، رسانه ها مخصوصا شبکه تلویزیونی اصفهان نقش مهمی در روشنگری جامعه و خنثی کردن شایعات دارد ،گفت : رسانه ملی در آگاهی بخشی جامعه و شفاف سازی نقشه های دشمنان نقش بسیار حساس و ویژه دارد و یکی از وظایف مهم این رسانه توجه به مسائل دینی و ترویج و تقویت باورهای دینی و اسلامی به ویژه در نسل جوان است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن اظهار رضایت از فعالیت شبکه تلویزیونی اصفهان در مواجه با موضوعات و مشکلات مختلف گفت:برنامه هایی مثل ویژه برنامه معرفی مساجد یا گزارش شب یلدای نایین که موجب توجه به ظرفیت های شهرستانی است ، برنامه های خوبی بوده است.

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در این دیدار به عملکرد چند ماه گذشته این مرکز در همه بخش های تولید ، خبر ، صدا و فضای مجازی پرداخت و گفت : به منظور امید آفرینی در جامعه ، برنامه هایی را با ساختارهای جدید طراحی کرده ایم مانند برنامه "زیریک سقف در حوزه خانواده" ، "برنامه شبانه هشت بهشت" و "سفر به شهرستان ها و روستاها" در جدول پخش شبکه اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های مرکز اصفهان  در تولید برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تولید و پخش برنامه های مختلف همچون مستند مفاخر ، عملکرد نظام ، میدان انقلاب و.... افزود: از اوایل امسال تولیدات ما در بخش استانی و کشور در حال پخش است و عملکرد  استانداران اصفهان در ادوار مختلف را در قالب برنامه کارنامه ضبط و پخش کرده ایم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه تقسیم بندی های مختلفی در حوزه رادیو در قالب نمایش ، برنامه های گفتگو محور و ۱۵ برنامه مستند و چندین برنامه مسابقه ای انجام گرفته است گفت: برنامه های مستندی در خصوص شخصیت های تاثیر گذار انقلاب ، شهدای دفاع مقدس ، مدافعان حرم تهیه و پخش می شود.

وی با بیان اینکه در برنامه سازی ها ذائقه و رضایت مخاطب در نظر گرفته شده است افزود: امیدواریم در این میدان جنگ فرهنگی بتوانیم با تلاش همکارانمان پیوند ناگسستنی مردم با تلویزیون را عمق بیشتری ببخشیم.

 انتهای پیام/م

دیدار مدیرکل مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

برچسب ها: رسانه ملی ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.