رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: باند سارقان سابقه‌دار میلیاردی در اردبیل دستگیر و منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ تقوی، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل افزود: با تلاش ماموران و دستگاه‌های نظامی و انتظامی باند سارقان سابقه‌دار میلیاردی در اردبیل دستگیر و منهدم شدند.

وی بیان کرد: اعضای این باند سارق چهار نفر و غیربومی بودند که از چند ماه گذشته سرقت لوازم منازل را از شهرستان‌های اردبیل و گرمی شروع کرده‌ بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل بیان کرد: طبق بر آورد انجام یافته مشخص شد که مجموع سرقت‌های اموالی که توسط این باند جمع‌آوری شده بود به 20 میلیارد ریال رسیده است که کشف و ضبط شده است.

تقوی تصریح کرد: متاسفانه این موضوع که مردم استان اردبیل طلاجات را در منازل نگهداری می‌کنند سارقان را تحریک کرده و آنان از این امر سواستفاده کرده‌اند و اقدام به چنین جرم‌هایی می‌زنند.

وی اظهار کرد: حفظ امنیت پایدار اجتماعی در جامعه و ایجاد نظم و آسایش عمومی برای ما به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است و با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی بدون هیچ اغماض و چشم‌پوشی برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل بیان کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار داریم از نگهداری طلاجات در داخل منازل جلوگیری به عمل آورند و اشیای گران‌قیمت را در صندوق امانات نگهداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را با ما در میان بگذارند تا نسبت به بررسی موضوع اقدامات لازم را در کم‌ترین زمان انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان حرفه ای در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار