معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد؛

الکترونیکی شدن دریافت رایگان تجهیزات پزشکی امانی در قم

علیمردانی از الکترونیکی شدن دریافت تجهیزات پزشکی امانی جمعیت هلال احمر در استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امیرحسین علیمردانی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت:الکترونیکی شدن دریافت تجهیزات پزشکی امانی توسط جمعیت هلال احمر در استان قم صورت گرفت. بانک تجهیزات پزشکی امانی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که از سال ۱۳۸۵ به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان قم ایجاد شده است.

وی افزود: این طرح حدود ۱۲ سال است در راستای خدمت رسانی به عموم مردم و با هدف کمک به بیماران کم برخوردار، اجرا می‌شود.

علیمردانی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، عنوان کرد: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و... است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی و یک ماهه (قابل تمدید با یک ماه اضافه) در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه طرح تجهیزات پزشکی امانی به عنوان طرحی حمایتی و انسان دوستانه به همت داوطلبان تداوم یافته است، افزود: تمام وسایل و تجهیزات مستقر در این واحد از محل درآمد خیرین نوعدوست، تهیه شده است و حضور افراد نیز در راستای خدمات دهی به صورت داوطلبانه و شیفتی است.

علیمردانی با تاکید بر اینکه تلاش کرده‌ایم برای تسهیل امور و این طرح بشردوستانه علم روز را به کار بگیریم ابراز کرد: در طرحی نو و با طراحی اپلیکیشن ارائه خدمات جمعیت هلال احمر بزودی دریافت تجهیزات پزشکی امانی نیز الکترونیک می‌شود و مراجعین می‌توانند با نصب برنامه‌ای در گوشی همراه خود از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش چشمگیر مراجعات به جهت دریافت خدمات از این واحد، و از سوی دیگر مستهلک شدن وسایل و تجهیزات و همچنین نیاز مبرم عموم مردم به تجهیزات از خیرین و داوطلبان و همشهریانی که تمایل به همکاری و اهدای وسایل دارند درخواست می‌کنیم با مراجعه به معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر ما را خدمت رسانی بهتر در اجرای این طرح یاری کنند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: عموم مردم می‌توانند، کمک‌های نقدی خود را به حساب شماره ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ و شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ نزد بانک ملت واریز کرده و یا با اهدای تجهیزات پزشکی در این امر خداپسندانه شریک باشند.

انتهای پیام/الف

دریافت تجهیزات پزشکی امانی الکترونیکی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار