نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: پس از دستوری از جانب رئیس جمهور برای تشکیل ستاد احیای زاینده رود و وعده‌هایی برای تشکیل این ستاد از سوی مسئولان، تصمیم به حضور دوباره در مجلس گرفتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: پس از استعفای نمایندگان اصفهان دستوری از جانب ریاست جمهوری برای تشکیل ستاد احیای زاینده رود داده شد و امیدواریم وعده‌هایی که برای تشکیل این ستاد دادند عملی شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس روی استعفای خود خواهند ماند و به شدت پیگیر این مسئله هستند که ستاد احیای زاینده رود در مصوبه هیئت دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم برخوار، میمه و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای موضوع تامین آب شرب تصمیم گرفته شد همکاری با شرکت‌های خصوصی مدنظر قرار بگیرد، تصریح کرد: مشکل اساسی استان نادیده گرفته شدن اصفهان و مظلوم واقع شدن آن در کشور و از سوی مسئولان است و همه ما موظفیم این مظلومیت رفع کنیم.

وی افزود: در مدتی که نمایندگان اصفهان استعفا داده بودند به مدت یک هفته، جلسه‌ای در مجلس برگزار نشد و هفته بعدی نیز ما با امام جمعه اصفهان جلسه داشتیم و نتوانستیم در مجلس شرکت کنیم.

منبع مهر

انتهای پیام/م

پیگیری احیای زاینده رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.